کد خبر: ۵۱۲۳۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
سایت ورزشی کشور روسیه با بررسی عملکرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نوشت: بازیکن سابق زنیت روسیه در بوندس لیگا دچار افت بدنی شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان سومین هفته متوالی لیگ فوتبال این کشور را با شکست پشت سر گذاشت تا در قعر جدول بوندس لیگا قرار گیرد. لورکوزن که آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد روز گذشته (شنبه) برابر تیم فوتبال هوفنهایم آلمان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

آزمون ۷۶ دقیقه در ترکیب لورکوزن حضور داشت اما نتوانست مانع شکست این تیم شود. وی در نهایت جای خود را به ندیم امیری داد.

مهاجم تیم ملی ایران که در لیگ فوتبال روسیه و باشگاه زنیت یکی از مهاجمان شناخته شده بود در نقل انتقالات زمستانی فوتبال اروپا به بوندس لیگا کوچ کرد تا چالش جدیدی را تجربه کند. وی تا کنون تنها یک گل به ثمر رسانده است.

سایت «eurostavka» روسیه با بررسی عملکرد مهاجم پیشین تیم زنیت نوشت: سردار آزمون دچار افت بدنی شده و از حضور کم در ترکیب تیم آلمانی رنج می‌برد.

ادعای این سایت ورزشی در حالی است که مدیر برنامه‌های آزمون با رد این شایعات اعلام کرد: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لیگ فوتبال آلمان خوب کار می‌کند و از حضور در لورکوزن خوشحال است. او به دنبال اهداف بلند مدت است و می‌خواهد با این تیم به اهداف بزرگی برسد.

قرارداد سردار آزمون با تیم بایر لورکوزن آلمان پنج ساله و تا سال ۲۰۲۷ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها