يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۶۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
رئیس پلیس راهور خبر داد؛
رئیس پلیس راهور گفت: پیش بینی می شود سفرهای اربعین از ۱۱ شهریورماه شروع شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیان فر صبح پنجشنبه در نشست ستاد اربعین در استان ایلام با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که شروع سفرهای اربعین در سال جاری از ۱۱ شهریور ماه آغاز شود، گفت: با توجه به پیک سفرها در شهریور ماه، مدیریت حمل و نقل و تأمین اتوبوس برای انتقال مسافران در نقاط مختلف کشور مهم است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد با تمرکز دستگاه‌های خدمات رسان و امدادرسان در سطح جاده‌های استان به ویژه مسیر تردد زوار، ضمن مدیریت ترددها و کاهش میزان تصادفات، از فوت مصدومان و آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای جلوگیری کرد.

وی گفت: پلیس راهور با هشت هزار نفر نیروی خود در عملیات اربعین در مرزهای کشور حضور خواهد داشت.

سردار هادیان فر با اشاره به اقدامات انجام شده در مسیرهای منتهی به مرز مهران گفت: هرساله شاهد حضور بیش از ۷۰ درصد از زوار در مرز مهران هستیم.

رئیس پلیس راهور گفت: با توجه به ثبت نام زائران در سامانه سماح تاکنون بیش از ۶۵ درصد از زوار این مرز را برای خروج خود در اربعین انتخاب کرده‌اند.

سردار هادیان فر ادامه داد: عملیات اربعین از ۶ شهریور ماه رسماً آغاز می‌شود و ما در مرزهای کشور با هشت هزار نیروی خود به رانندگان در جاده‌ها خدمات رسانی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به تحلیل‌های انجام شده بیش از ۶۵ درصد از زائران با وسیله نقلیه شخصی خود به شهرهای مرزی سفر می‌کنند.

سردار هادیان فر از زوار خواست تا سفر خود را مدیرت و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند تا شاهد مدیریت خدمات مطلوب به زائران و کاهش تصادفات در جاده‌ها باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها