أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۷۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
فیفا تعلیق اعمال شده بر فدراسیون فوتبال هند را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، نهاد اصلی هدایت کننده فوتبال جهان روز جمعه اعلام کرد فیفا تعلیق فدراسیون فوتبال هند (AIFF) را که در اوایل ماه جاری به دلیل نفوذ غیرقانونی شخص ثالث اعمال شده بود، لغو کرده است.
لغو این تعلیق همچنین به معنای انجام جام جهانی زیر 17 سال زنان است که قرار بود از اکتبر در هند برگزار شود. این مسابقات 11 الی 30 طبق برنامه ریزی در کشور برگزار می شود.
فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد: دفتر شورای فیفا تصمیم گرفته است تا تعلیق فدراسیون فوتبال هند (AIFF) را به دلیل نفوذ غیرقانونی شخص ثالث رخ داده بود لغو کند.
«این تصمیم پس از آن گرفته شد که فیفا تاییدیه‌هایی در این زمینه دریافت کرد که احکام کمیته سرپرستی که برای تعیین قدرت کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال هند معین شده بود فسخ شده است و سرپرستی این فدراسیون کنترل کامل امور روزمره را در اختیار گرفته است. در نتیجه، جام جهانی فوتبال زنان زیر 17 سال 2022 که قرار است در تاریخ 11 تا 30 اکتبر 2022 برگزار شود، طبق برنامه در هند برگزار خواهد شد. 
فیفا اعلام کرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا به نظارت بر وضعیت ادامه خواهد داد و از فدراسیون فوتبال برای برگزاری به موقع انتخابات حمایت خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها