يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۸۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت 21:30 برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ به ساعت 19 انتقال داده شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، به دلیل مهیا نبودن شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان که در دیدار سپاهان مقابل نساجی مازندران خرابی‌های آن توی ذوق می‌زد، مسئولان باشگاه سپاهان خیلی زود دست به کار شدند و بهسازی چمن این ورزشگاه را در دستور کار قرار دادند.
به همین دلیل اما شاگردان مورایس در دیدار هفته چهارم برابر فولاد خوزستان که یکی از حساس‌ترین مسابقات این تیم به شمار می‌رود امکان میزبانی در نقش جهان را ندارند و به فولاد شهر می‌روند تا بار دیگر خاطرات حضور چند ساله طلایی پوشان اصفهانی در شهر مبارکه اصفهان زنده شود.
اما نکته دیگر این مسابقه این بود که مسئولان سازمان لیگ ابتدا ساعت 21:30 دقیقه را برای برگزاری این مسابقه درنظر گرفته بودند ولی به دلیل اینکه احتمالا زنان هم فرصت حضور در استادیوم فولادشهر را پیدا خواهند کرد، ساعت این مسابقه تغییر داده شد و قرار است از ساعت 19 دو تیم به مصاف هم بروند تا تردد تماشاگران در ساعات پایانی شب با دردسر و مشکل همراه نشود.
همواره مسیر اصفهان تا فولادشهر یکی از دغدغه های فوتبال و همینطور مسئولان استان بوده است. طی دوران چند ساله ای که سپاهان به فولادشهر رفته بود حوادث زیادی در مسیر تقریبا یک ساعته اصفهان تا مبارکه اتفاق افتاد و سال گذشته نیز شاهد درگذشت یکی از موتورسواران نوجوان در مسیر بزرگراه اصفهان مبارکه بودیم و حالا دلیل اصلی این تغییر ساعت پیشگیری از مشاهده اتفاقات تلخ اینچنینی در روزی است که هواداران زن اصفهانی هم می‌توانند نظاره گر مسابقه باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها