يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۸۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
روزنامه "الدیار" لبنان با انتشار ویدئویی که نشان دهنده رهگیری کشتی های ویژه استخراج گاز رژیم صهیونیستی در دریا توسط پهپاد و شلیک به آنها است، از هشدار جدید مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، این ویدئوی کوتاه ۲۲ ثانیه ای، پهپاد مسلحی را نشان می دهد که مختصات یک کشتی ویژه استخراج گاز را تعیین و سپس با یک فروند راکت به سمت آن شلیک می کند و در پایان ویدئو عبارت سرنوشت "شما در گرو چند روز است"، حک می شود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا در مراسم اختتامیه جشن‌های چهلمین سالگرد تاسیس حزب‌الله، با تاکید بر ایجاد معادلات بازدارندگی برای حفاظت از سرزمین، مردم و ثروت لبنان گفت: آخرین دستاورد مقاومت در جنگ سال ۲۰۰۶، ورود مقاومت به بازگرداندن حقوق لبنان از نفت و گاز بود و آزادسازی باقی اراضی اشغالی لبنان، مسئولیت ملی است.

وی پیش از این نیز با ترسیم "معادله آرامش یا تنش"درباره تنش دریای بین لبنان و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اگر میانجی آمریکایی بیاید و آنچه را که لبنان می‌خواهد بدهد، ما به سمت آرامش می‌رویم و اگر آن چیزی را که دولت می‌خواهد ندهد، رو به درگیری می رویم.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: چشم ها به میانجی آمریکایی که تاکنون وقت تلف کرده و وقتش رو به اتمام است، دوخته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها