أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۹۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
مدیر عامل بازار متشکل ارزی اعلام کرد که صرافی‌ها از یک هفته قبل کار را برای تخصیص ارز اربعین شروع کردند و بانک‌ها هم از امروز (دوشنبه) کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، امیر هامونی درباره عرضه ارز اربعین در بانک‌های منتخب و صرافی‌های مجاز گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) برنامه‌ این است که افراد از شهر مبدأ و استان مبدأ خود ارز تهیه کنند و خرید این ارز را به روزهای آخر منتهی به اربعین موکول نکنند.

وی افزود: به همین منظور با همکاری بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی و با هماهنگی بانک‌ها و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی بیش از ۹۰۰ شعبه بانکی و صرافی را برای خدمات‌رسانی به مردم تجهیز کرده است.

مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: سرفصل جداگانه‌ای با عنوان ارز اربعین و به‌ازای هر نفر ۱۰۰ دلار در نظر گرفته شده است و صرافی‌ها از یک هفته قبل کار را شروع کردند و بانک‌ها هم از امروز (دوشنبه) کار خود را آغاز می‌کنند.

وی تأکید کرد: به‌محض تخصیص و تأمین دینار براساس موجودی بازار کشور تخصیص ارز دینار هم معادل ۱۰۰ دلار برابر ۱۵۰ هزار دینار تخصیص می‌یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها