امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۳۰۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به‌منظور دیدار و رایزنی با مقامات روسیه راهی این کشور شده، حامل پیامی در رابطه با بحران اوکراین است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام منابع رسمی در مسکو تا ساعاتی دیگر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در وزارت امور خارجه این کشور با یکدیگر دیدار و گفتگو می‌کنند.

هدف از این گفتگو‌ها رایزنی در مورد موضوعات دوجانبه‌ منطقه‌ای و همچنین پیرامون مسائل اخیر افغانستان و بحران اوکراین است.

با توجه به حضور دکتر خاجی، دستیار وزیر امور خارجه در امور سیاسی و همچنین دکتر کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان به‌نظر می‌رسد که موضوعات مربوط به نشست آستانه و جنگ سوریه و همچنین موضوعات مربوط به افغانستان بخش مهمی از مذاکرات بین هیئت ایرانی و هیئت روسیه باشد.

شب گذشته محمد جمشیدی، معاون رئیس جمهور پیامی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که بر اساس آن چند مقام بلندپایه اروپایی از ایران درخواست کردند که نقش میانجیگر در بحران اوکراین داشته باشد. بر اساس گفته ایشان مقامات جمهوری اسلامی ایران در این رابطه حامل پیامی برای مقامات روسی هستند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته کنفرانس خبری مشترکی با همراهی امیرعبداللهیان و لاوروف در ساعت‌های آینده برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها