يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۰۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
و مکروا مکرالله والله خیر الماکرین؛
در این نوشتار؛ طرح تابستان داغ سناریوی غربی‌ها برای ایران ، و زمستان سخت غربی‌ها در بحران گاز و گرانی های نقره داغشان توصیف شده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598-دکتر سید جواد هاشمی فشارکی/ خواب و خیالی که برعلیه ملت مسلمان ایران دیده بودند و بلایی که برسرشان امده است، نشانه دیگری از وعده الهی مبنی بر بازگشت مکر کفار به خودشان به مصداق و مکروا مکرالله والله خیر الماکرین می باشد.

الف) تابستان داغ سناریوی غربی‌ها، خواب و خیالی که برای ملت مسلمان ایران دیده بودند

به همراه فشار کشورهای غربی و پذیرش ذلت بار و بی تدبیری های دولت حسن روحانی؛ ملت ایران با شوکهای قیمتی چندبرابری مواجه شدند و شعف غربی‌ها در برنامه‌ریزی هایشان برای فتنه داخل ایران در برخی مطبوعاتشان بروز یافت و خبرنگار سی‌ان‌ان گزارش داد با شکست مذاکرات اخیر، ایران به آستانه هسته‌ای نزدیک‌تر می‌شود و همکاری با ناظر هسته‌ای سازمان ملل را کاهش می‌دهد و احتمال متوسل شدن دشمنانش به گزینه‌های نظامی برای جلوگیری از پیشروی توانایی‌های هسته‌ای‌ تهران را افزایش می‌دهد و همه اینها احتمالاً به تابستان داغ در 2022 تبدیل می کند، زمانی که تنش ها به شکل تشدید تحریم ها و حملات به خطوط کشتیرانی بین المللی و زیرساخت های کشورهای عربی خلیج فارس شعله‌ور شد و تهران و واشنگتن به طرز خطرناکی در طی چند ماه چندین بار به درگیری آشکار نزدیک شدند!

ب) زمستان سرد سناریوی الهی؛ قطع گاز وکمبود گاز؛ گرانی و سرمای شدید و پیش‌بینی انفجار و آشوب در پایتخت‌های کشورهای غربی

حدود شش ‌ماه از آغاز جنگ اوکراین گذشته و همچنان ادامه دارد و زنگ‌‌های خطر برای اقتصاد اروپا به صدا درآمده و همگی در وضعیت ناهنجاری قرار دارند. رسانه‌های آمریکایی و اروپایی اذعان دارند که بحران انرژی در ماه‌های آینده شدت خواهد گرفت و موجب بی‌ثباتی و آشوب دربرخی از این کشورها خواهد شد که می‌تواند حتی تا سرنگونی دولت‌ها پیش برود.

سخن پایانی

مقاومت ملت ایران، طرح «تابستان داغ» آمریکا را بر زمین زد و طرح"تابستان داغ"در ایران برای آمریکایی های جنایت پیشه و غربی های حیله گر به یک رویا تبدیل شد و مکر آنان به خودشان بازگشته و زمستان سرد بحرانی برای غربی‌ها، انان را به ورطه فروپاشی تمدن منحط شان رسانده است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها