أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۱۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
در آستانه رقابتهای جهانی؛
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی امروز به دورخیز حسن یزدانی برای کسب چهارمین مدال طلای خود پرداخت و او را یکی از مدعیان اصلی رقابتهای جهانی خواند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور در شهر بلگراد پایتخت صربستان برگزار شود که صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی مدتی است با انتشار روزشمار ویژه مسابقات به قهرمانان و ستارگان مختلف کشتی می‌پردازند.

در همین راستا صفحه اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به مسابقات جهانی صربستان تصاویری از حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان را منتشر و به مدال‌های طلای او اشاره کرد.

در متن منتشر شده اتحادیه جهانی آمده: «حسن یزدانی بعد از مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در مسابقات جهانی پاریس، نورسلطان و اسلو هم موفق به کسب ۳ مدال طلا شد و حالا او به دنبال چهارمین مدال طلای مسابقات جهانی است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها