امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۳۵۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
۷ نظامی صهیونیست زخمی شدند؛
جوانان فلسطینی یک برج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن به آتش کشیدند که در پی آن، ۷ نفر از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، فلسطینیان صبح امروز (شنبه) یک برج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی شهرک بیت امر در الخلیل به آتش کشیدند.

منابع محلی فلسطینی می‌گویند که در جریان آتش زدن این برج نظامی، دست کم ۷ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

هشدار شدید حماس به اشغالگران نسبت به هرگونه تعرض به مسجد الاقصی

رئیس امور قدس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که جنبش متبوعش هشدار شدیداللحنی به دشمن صهیونیستی نسبت به هرگونه تعرض به مسجد مبارک الاقصی داده است.

هارون ناصرالدین اشاره کرد که حماس با نگرانی زیادی اوضاع و تحولات جاری در مسجد الاقصی را با کشورهای دوست و طرف‌های واسطه پیگیری می‌کند.

ناصرالدین اظهار داشت که شهرک‌نشینان اشغالگر تصمیم دارند در اقدامی که تحریک احساسات مسلمانان به شمار می‌رود، به مسجد الاقصی تعرض کرده و مناسک تلمودی را در داخل آن بجای آورند.

وی عموم ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و کرانه باختری به ویژه قدس اشغالی را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و به شکست کشاندن طرح‌های توطئه‌آمیز شهرک‌نشینان فراخواند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت ماهیگیران فلسطینی در جنوب غزه

منابع محلی اعلام کردند که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه ماهیگیران فلسطینی را در آب‌های خان یونس واقع در جنوب  نوار غزه هدف تیراندازی قرار دادند.

به گفته این منابع، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از قایق‌های ماهیگیری فلسطینیان را در آب‌های خان یونس محاصره کرده و به سمت آن‌ها تیراندازی کردند و در نهایت ماهیگیران فلسطینی را وادار به عقب‌نشینی به ساحل کردند.

حماس مجددا خواستار آزادی اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی شد

عضو دفتر سیاسی و مسئول دفتر شهدا، مجروحان و اسرای جنبش حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش با نگرانی زیادی پیگیری وضعیت جسمانی خطرناک اسیر ناصر ابوحمید است و مسئولیت کامل جان و سلامت او و تمامی اسرای بیمار در زندان‌های رژیم صهیونیستی را متوجه دولت رژیم صهیونیستی می‌داند.

زاهر جبارین روز جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که مسئله اسرای قهرمان فلسطینی و آزادی آنان همچنان هدف والای مبارزات ملت فلسطین و تجدیدکننده انتفاضه‌های ملت فلسطین در سرتاسر این سرزمین است.

جبارین اظهار داشت که حماس بار دیگر پیشنهاد انسانی خود در رابطه با آزادی اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی را تکرار می‌کند و از دشمن صهیونیستی می‌خواهد قبل از این اینکه این فرصت از دست برود، آن را غنیمت بشمارد.

وی ملت فلسطین و تمامی گروه‌ها و جریان‌های پویای آن و نهادهای حقوقی، بشردوست و آزادگان جهان را به تحرک فوری برای نجات اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی از خطر مرگ تدریجی در نتیجه تجاوزات دشمن صهیونستی فراخواند.

آماده شدن ارتش صهیونیستی برای عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای یک عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری آماده می‌کند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی آورده است که روزهای پیش رو، همچون یک آزمون است و در صورتی که تشکیلات خودگردان اقدامی صورت ندهد، رژیم صهیونیستی خود وارد عمل خواهد شد و فعالیت و تحرکات در شمال کرانه باختری را افزایش خواهد داد.

منبع مذکور افزود که سرویس‌های امنیتی اسرائیلی به سبب هشدارها نسبت احتمال آغاز دور جدید عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان، در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

شبکه مذکور بیان کرد که رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته از طریق برخی کانال‌ها به ویژه آمریکایی‌ها فشار زیادی را بر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان به منظور کنترل مجدد اوضاع در کرانه باختری و آرام‌سازی اوضاع وارد کرده است.

این منبع تاکید کرد که اگر تغییری در این زمینه اتفاق نیفتد، این احتمال وجود خواهد داشت که رژیم صهیونیستی به سمت آغاز عملیاتی گسترده پیش برود تا جلوی کشیده شدن دامنه تنش و درگیری‌ها به نابلس، جنین و دیگر شهرها گرفته شود.

شبکه مذکور تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در همین راستا اقدام به انتشار شمار بیشتری از نیروهای خود به ویژه در آستانه اعیاد یهودی و در داخل و اطراف شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرده است، چرا که هنوز برخی تیم‌ها و گروهک‌های مسلح هستند که نیروهای آن‌ها بازداشت نشده و ممکن است دست به عملیات‌هایی بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها