أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۹۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
قهرمان پارالمپیکی کشورمان برای شرکت در اولین نشست رسمی شورای ورزشکاران IPC عازم آلمان شد.

 به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، زهرا نعمتی، پاراکماندار پرافتخار کشورمان برای شرکت در اولین نشست رسمی شورای ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک عازم آلمان شد.

اولین نشست رسمی شورای ورزشکاران IPC با ترکیب جدید، متشکل از ۶ عضو از ورزشکاران رشته های تابستانی و ۳ عضو از ورزشکاران رشته های زمستانی، در شهر بن، مقر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می شود.

این نشست طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریور ماه با حضور ورزشکاران عضو شورا و نیز مسئولین بخشهای مختلف IPC برگزار و طی آن گزارشی از برنامه های آتی این شورا ارائه خواهد شد.

همچنین در خصوص برنامه های سال آینده میلادی این شورا و همسو بودن آنها با استراتژی های کمیته بین المللی پارالمپیک، بحثت و تبادل نظر می شود.

زهرا نعمتی، اولین ورزشکار پارالمپیکی ایرانی است که موفق شده به شورای ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک راه یابد.

وی در جریان انتخاباتی که در حین برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ انجام شد، با کسب آرای مورد نیاز توانست به عنوان یکی از اعضای شورای ۹ نفره ورزشکاران IPC انتخاب شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها