کد خبر: ۵۱۳۹۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
شب گذشته در برنامه مجله فوتبال اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، در شرایطی که مسئولان این برنامه بنا داشتند تا مناظره‌ای بین احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و حمید استیلی سرپرست سابق تیم ملی ترتیب بدهند، اصولی با حضور در شبکه خبر حاضر نشد در این برنامه مقابل دوربین قرار بگیرد و استودیو را ترک کرد.

شبکه خبر پس از این اتفاق در میانه صحبت با حمید استیلی ویدیویی از اصولی پخش کرد که در آن، درباره اینکه چرا با حمید استیلی مقابل دوربین حاضر نمی‌شود توضیح می‌دهد. البته اصولی بسیار با احترام نسبت به استیلی صحبت می‌کرد و اینطور به نظر نمی‌رسید که فضای تندی بین آنها در جریان باشد.

بعد از پخش این ویدیو و صحبت‌های مجری، اصولی شب گذشته در سه توییت درباره این اتفاق توضیح داده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال چنین نوشته است:«به عنوان سخنگو فدراسیون فوتبال همیشه و در سخت‌ترین بحران‌های این مدت سعی کردم تا آرامش را به فوتبال تزریق کنم و همواره صرفه و صلاح کلی فوتبال را مدنظر داشتم و الان که تیم ملی در آستانه جام‌جهانی است، باید بیشتر به این مهم توجه داشته باشم.

امشب هم که با دعوت دوستان برنامه مجله فوتبال بنا بود در شبکه خبر با شما مردم صحبت کنم، همین رویه را در پیش‌ گرفتم، اما وقتی با خلف وعده ایشان، با حضور حمیدخان استیلی در برنامه مواجه شدم، صلاح ندیدم با دیالوگ‌های دوطرفه در اذهان مردم فوتبال‌دوست ایران بیش از این تشویش ایجاد شود و از آنجایی که زمان برنامه مجله فوتبال به شدت محدود است، قطعا پذیرایی از ۲ میهمان باعث می‌شد که حق مطلب ادا نشود، به همین دلیل امشب با توجه به کسوت حمیدخان با کمال احترام ترجیح دادم تمام وقت برنامه در اختیار ایشان باشد و با دعوت مسئولان این برنامه، فردا شب در خدمت شما خواهم بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها