أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۴۲۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
سه تیمی که در جام جهانی ۲۰۲۲ با ایران هم‌گروه هستند در پنجره ماه سپتامبر بازی‌های جالب توجهی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، فقط ۶۷ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده است. زمانی که به سرعت خواهد گذشت و به بیست و دومین دوره بزرگترین رویداد فوتبالی جهان می‌رسیم. تیم ملی فوتبال کشورمان نیز باید در گروه دوم با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا پیکار داشته باشد.

در روزهای پیش رو شاهد فیفادی فیفا خواهیم بود. دومین پنجره بعد از گروه‌بندی که از اهمیت بالایی برخوردار است. یوزهای ایرانی با هدایت سرمربی جدید خود کارلوس کی‌روش باید ۲ بازی تدارکاتی را مقابل اروگوئه و سنگال به انجام برسانند. پیش از این در گزارشی مفصل به وضعیت آماده‌سازی پنج تیم آسیاییِ دیگری که در جام جهانی حاضر هستند پرداختیم که می‌توانید در اینجا آن را مشاهده کنید.

حالا قرار است به سراغ سه تیمی برویم که در گروه ایران حاضر هستند. آنها در پنجره ۲۸ شهریور تا پنج مهر چه دبدارهایی را برگزار خواهند کرد؟

ولز: تقابل با شیاطین سرخ و لواندوفسکی

شاگردان رابرت پیج در سطح نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا حاضر هستند. آنها با سه باخت و یک تساوی دیگر شانسی برای صعود به فینال ندارند و صرفا تمام تلاش‌شان باید برای این باشد تا به سطح دوم سقوط نکنند. ولزی‌ها ابتدا در بروکسل به مصاف تیم مدعی بلژیک می‌روند و سپس در خانه مقابل لهستان و یاران رابرت لواندوفسکی پیکار خواهند داشت.

بلژیک- ولز

ولز- لهستان

انگلیس: ۲ بازی بزرگ مقابل آتزوری و ژرمن‌ها

سه‌شیرها نیز وضعیتی همانند ولز را تجربه می‌کنند. تیم تحت هدایت گرث ساوت‌گیت در این فصل از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا نمایش بسیار ضعیفی داشت. آنها پس از چهار هفته بردی نداشته‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت در قعر جدول جای دارند. آنها با یک گل زده و ۶ گل خورده دیگر بختی برای صعود ندارند و صرفا برای ماندن و بقا در سطح نخست باید بجنگند.

انگلیسی‌ها ۲ بازی بسیار دشوار را پیش روی خود دارند. آنها در ابتدا میهمان ایتالیا خواهند بود و در گام بعدی باید از آلمان پذیرایی کنند. ۲ بازی بسیار دشوار که در دور رفت با نتیجه مساوی تمام شد. عجیب است که هر ۲ باخت انگلیس در این دوره از مسابقات مقابل مجارستان رقم خورده است.

ایتالیا- انگلیس

انگلیس- آلمان

آمریکا: رویارویی با ژاپن و عربستان، به خاطر ایران

اما ایالات متحده آمریکا. شاگردان گرگ برهالتر در این پنجره، برنامه‌ی ویژه‌ای برای شبیه‌سازی بازی مقابل ایران را در دستور کار خود قرار داده‌اند. آنها ابتدا راهی آلمان می‌شوند و مقابل ژاپن صف‌آرایی می‌کنند و در ادامه به اسپانیا سفر خواهند کرد تا مقابل عربستان و تیم هروه رنارد قرار بگیرند. ۲ بازی با ۲ تیم آسیایی که می‌تواند نشان دهد تا چه حد رویارویی با ایران برای یانکی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

ژاپن- آمریکا (در دوسلدورف آلمان)

عربستان- آمریکا (در موریکا اسپانیا)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها