يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۲۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
رفتار ۲ کشتی‌گیر مطرح جهان در مسابقات صربستان تمجید رئیس اتحادیه جهانی کشتی را به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه 598، کامران قاسم‌پور آزادکار ۹۲ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان با برتری مقابل جیدن کاکس آمریکایی موفق شد مدال طلا را کسب کند.

عکسی از این دو کشتی‌گیر در صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی منتشر شده که نناد لوویچ رئیس اتحادیه نسبت به آن واکنش نشان داده است.

تمجید رئیس اتحادیه جهانی از رفتار جالب توجه کشتی‌گیران ایران و آمریکا + عکس

وی در این خصوص گفت:  ورزش باعث اتحاد می‌شود، چه در پیروزی چه در شکست باید قبول کنیم رفاقتی وجود دارد که قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست. من به این ۲ کشتی‌گیر افتخار می‌کنم که کشتی و ورزش را در بالاترین حد استاندارد نشان دادند. 

این ۲ کشتی‌گیر بعد از پایان مسابقه دیدار صمیمانه‌ای با هم داشتند و عکس یادگاری هم گرفتند.

تمجید رئیس اتحادیه جهانی از رفتار جالب توجه کشتی‌گیران ایران و آمریکا + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها