يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۳۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن با گلزنی در بازی یکشنبه شب برابر لیون توانست یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو را پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در هفته هشتم لیگ فرانسه به مصاف لیون رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این بازی را مسی روی پاس نیمار در دقیقه پنجم این بازی به ثمر رساند تا سه امتیاز مهم این بازی حساس را برای تیمش به ارمغان آورده باشد. 

اما این گل ارزش و اهمیت دیگری هم برای این بازیکن آرژانتینی داشت. او حالا ۶۷۲ گل به غیر از ضربات پنالتی به ثمر رسانده است و به این ترتیب از رکورد رونالدو با ۶۷۱ گل عبور کرد و یک گل از این بازیکن پیش افتاد.
 


این رکورد در حالی توسط این ستاره پی اس جی به ثبت رسید که او ۱۵۰ بازی کمتر از این بازیکن پرتغالی انجام داده است و این موضوع ارزش شکستن این رکورد توسط او را به خوبی نشان می‌دهد. مسی دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا این روزها رکوردهای رونالدو را یکی پس از دیگری می‌شکند.

این شاید خبر خیلی خوبی برای رونالدو نباشد که به نظر می‌رسد روز به روز از بازگشت به منچستریونایتد پشیمان‌تر است، خصوصا در چند هفته اخیر که به یکی از اعضای ثابت نیمکت این تیم تبدیل شده است. 

بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن می‌گویند که او تصمیم دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از یونایتد جدا شود و به صورت جدی به دنبال یافتن باشگاهی جدید است، اقدامی که در پنجره تابستانی موفق به عملی کردن آن نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها