يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۳۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی از توسعه فناوری پهپادی جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر که در قالب دکترین دفاعی کشور می باشد، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه 598، روزنامه جروزالم پست در گزارشی اعلام کرد که برنامه پهپادی ایران در سال های گذشته گسترش پیدا کرده و تهران فناوری ساخت انواع پهپادهای کامیکازی (انتحاری) را دارد.

در این گزارش در راستای ایران هراسی ادعا شده که ایران در نواحی مختلف منطقه این پهپادها را به کار گرفته است و توان پهپادی ایران برای خاورمیانه پیامد دارد.

در بخش دیگری از این گزارش همچنین ادعا شده که جمهوری اسلامی ایران پهپاد در اختیار همپیمانان منطقه ای خود قرار داده است.

این روزنامه همچنین اعلام کرده که ایران به ونزوئلا پهپاد می فروشد و در تاجیکستان نیز کارخانه ساخت پهپاد ایجاد کرده است.

پیش از این تارنمای «عرب ۴۸» (متعلق به فلسطینیان ساکن مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸) در گزارشی درباره پهپادهای ایرانی، برنامه پهپادی ایران را «خطرناک‌ترین تهدید احتمالی علیه رژیم صهیونیستی» توصیف کرد.

در این گزارش آمده بود: «پهپادهای ایرانی از نگاه مقامات صهیونیست از یک پدیده حاشیه‌ای به یک «تهدید فزاینده» تبدیل شده‌اند».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها