أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۴۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد این تیم در یکی از روزهای 24 یا 25 آبان در دیداری دوستانه با ایران مصاف خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بحث برگزاری دیدار دوستانه ایران و روسیه قبل از جام جهانی 2022 از مدت ها قبل مطرح شده است. ورزش روسیه فعلا تعلیق شده و در آخرین اقدام حضور در یورو 2024 را نیز از دست داده است. با این حال تیم ملی فوتبال این کشور برای حفظ آمادگی تلاش خود را انجام می‌دهد.

اگرچه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد دیدار با روسیه قطعی نشده اما همتای او در تیم ملی روسیه از برگزاری قطعی این بازی خبر داد.

والری کارپین در مصاحبه‌ای که امروز با یکی از رسانه‌های روسی درباره حذف تیم ملی این کشور از بازی‌های یورو 2024 انجام داده، اشاره ای نیز به مسابقه با ایران داشته. کارپین در این باره گفته است: « به احتمال 99.9 درصد بازی برگزار می‌شود؛ 15 یا 16 نوامبر(24 یا 25 آبان) در دوحه یا تهران. شاید به همین خاطر مسابقات لیگ را  جابه‌جا کنیم.»

این در حالی است که تیم ملی ایران در اولین مسابقه خود در جام جهانی روز 30 آبان باید مقابل انگلیس قرار بگیرد و طبق قوانین ایران باید یک هفته قبل از بازی ها در قطر حضور داشته باشد. به همین خاطر احتمال برگزاری بازی در تهران وجود ندارد اما همانطور که کارپین اشاره کرده ، شاید مقدمات برگزاری این مسابقه دوستانه در دوحه فراهم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها