أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۹۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۱ مهر ۱۴۰۱
استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اوقاف قم گفت: مجموعه این اقدامات به ویژه در سه سال اخیر قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمدتقی شاهچراغی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسکندری مدیر کل اوقاف استان قم با بیان اینکه وقف، نهاد دینی ممتازی به شمار می‌رود اظهار کرد: موقوفات در برآوردن نیازهای جامعه اثربخشی بالایی دارند.

وی افزود: اداره کل اوقاف قم در زمینه‌های مختلف مخصوصاً در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های قابل تقدیری داشته که به خصوص در سال جاری و دو سال اخیر در دوران شیوع کرونا چشمگیر بوده است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه اداره کل اوقاف باید اطلاع‌رسانی کامل و دقیقی در مورد همه فعالیت‌های خود داشته باشد عنوان کرد: همگی باید تلاش کنیم تا اعتماد عمومی به نهاد وقف توسعه یابد تا شاهد شکل‌گیری موقوفات جدید در استان باشیم.

وی ادامه داد: اوقاف باید در زمینه اجرای امینانه نیت واقفان، اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌تری را در دستور کار قرار دهد و طریق رسانه‌ها با مردم سخن بگوید تا نظر عمومی جامعه نسبت به وقف تلطیف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها