کد خبر: ۵۱۵۱۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۱۶ مهر ۱۴۰۱
«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا بنا بر تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در نزد افکار عمومی آمریکا همچنان «بشدت» نامحبوب است این درحالی است که به گفته کارشناسان و تحلیلگران مسائل داخلی آمریکا این مساله می تواند بر انتخابات میان دوره ای کنگره تاثیرگذار باشد.

به گزارش پایگاه 598، شبکه خبری سی‌ان‌ان با انتشار این خبر و با اشاره به در پیش بودن انتخابات میان دوره ای در ماه نوامبر افزود: بایدن همچنان نزد افکار عمومی آمریکا فاقد محبوبیت بوده، این درحالی است که میزان محبوبیت وی نزد آمریکایی ها می‌تواند کلید موفقیت حزب دموکرات در انتخابات ماه نوامبر به شمار رود.

بنابر نظرسنجی جدید سی‌ان‌ان که در دو ایالت آریزونا و نوادا به عمل آمد، میزان محبوبیت بایدن درمیان رای دهندگان ثبت نام شده تنها ۳۹ درصد بوده اما عدم محبوبیت وی ۶۰ درصد است که به گفته این رسانه آمریکایی این خبر «بدی» است.

تارنمای این رسانه تصویری آمریکایی در ادامه نوشت: در نظرسنجی ‌های قبلی سی ان ان که از ۲۷ شهریور تا ۱۲مهرماه ( ۱۸ سپتامبر تا ۴ اکتبر ۲۰۲۲) به عمل آمد، میزان محبوبیت بایدن همان ۳۹ درصد بود اما میزان عدم محبوبیت وی در آن تاریخ ۵۲ درصد بود که اکنون هشت درصد بر عدم این محبوبیت افزوده شده.

جو بایدن همچنان بشدت نامحبوب

این گزارش می افزاید با نگاه به نظرسنجی های به عمل آمده طی سه دهه گذشته تنها دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا بود که بنابر نظرسنجی موسسه گالوپ همطراز با بایدن در نیمه راه دوره ریاست جمهوری خود پایین ترین میزان عدم محبوبیت را نزد افکار عمومی آمریکا  داشته است.

نظرسنجی اخیر  سی ان ان در دو ایالت نوادا و آریزونا  از ۲۶ سپتامبر تا دوم اکتبر برابر با چهارم تا  ۱۰ مهرماه از مجموع یکهزار و ۸۲۶ رای دهنده ثبت نام شده  (۹۰۰ امریکایی در ایالت آریزونا  و  ۹۲۶  آمریکایی رای دهند در ایالت نوادا)با خطای ۴.۴ درصد به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها