يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۲۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۸ مهر ۱۴۰۱
ستاره پرتغالی شیاطین سرخ با گلی که در دیدار برابر اورتون به ثمر رساند شمار گل های باشگاهی خود را به عدد ۷۰۰ رساند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، منچستر یونایتد در هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد. شیاطین سرخ در دیدار برابر اورتون با وجود آنکه با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز شدند تا بعد از شکست سنگین برابر منچسترسیتی سه امتیاز حیاتی را کسب کنند.

در این بازی ابتدا آیوبی برای اورتون در دقیقه ۵ گلزنی کرد. در دقیقه ۱۵ آنتونی گل تساوی را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو هم در دقیقه ۴۴ گل پیروزی را برای یونایتد وارد دروازه حریف کرد.

این نخستین گل فصل کریستیانو رونالدو در لیگ جزیره به شمار می‌آید که بعد از گذشت ۱۰ هفته به ثمر رسید، البته او در لیگ اروپا موفق به گلزنی شده بود.

شبکه آماری اسکواکا اعلام کرد که رونالدو با گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌های باشگاهی خود را به عدد ۷۰۰ رساند.

او با پیراهن رئال مادرید ۴۵۰ گل، با پیراهن یونایتد ۱۴۴ گل، با پیراهن یوونتوس ۱۰۱ گل و با پیراهن اسپورتینگ هم ۵ گل به ثمر رساند.

رونالدو از سال ۲۰۰۲-۲۰۰۳ در ۲۰ فصل به میدان رفته است که در همه آنها موفق به گلزنی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها