يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۱۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۳ آبان ۱۴۰۱
سرمربی رئال مادرید برای تقویت خط حمله تیمش روی مهاجم کره‌ای تاتنهام دست گذاشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت ۱ آلمان، رئال مادرید روزهای بسیار خوبی را با کارلو آنچلوتی تجربه می‌کند. سرمربی ایتالیایی رئالی‌ها از همین اکنون به دنبال تقویت خط حمله تیمش در تابستان است. سون هیونگ مین بازیکنی است که آنچلوتی به بازی او علاقه زیادی دارد و با جدیت به جذب این بازیکن کره ای فکر می‌کند.

سون ۳۰ ساله بعد از درخشش در بایر لورکوزن بود که مورد توجه تاتنهام قرار گرفت و در سال ۲۰۱۵ رسما به این تیم پیوست. این بازیکن کره‌ای در تاتنهام عملکرد بسیار خوبی داشته است و به همراه هری کین از بهترین زوج های هجومی در فوتبال جهان هستند. او تا سال ۲۰۲۵ با تاتنهام قرارداد دارد.

روزنامه اسپورت ۱ آلمان در ادامه گزارش خود اعلام کرد که سون باوجود آنکه از بهترین های تاتنهام و لیگ جزیره است اما تاکنون نتوانسته است که قهرمانی در هیچ جامی را با تاتنهام به دست آورد و به همین خاطر دوست دارد راهی رئال مادرید شود تا قهرمانی در جام های بزرگ و معتبر را تجربه کند.

کارلو آنچلوتی براین باور است که جذب سون کمک زیادی به خط حمله تیمش می کند و به همین خاطر او را در فهرست جذب بازیکنان جدید قرارداد داده است اما یک نکته مهم وجود دارد و آن اینکه تاتنهام به راحتی بازیکنان بزرگ و کلیدی خود را از دست نمی دهد البته رئال با جذب بازیکن از تاتنهام در سخت ترین شرایط بیگانه نیست و لوکا مودریچ و گرت بیل هم در چنین شرایطی راهی رئال شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها