أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۱۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۳ آبان ۱۴۰۱
علی مطهری نماینده سابق مجلس در واکنش به اتفاقات سلف دانشگاه شریف در توئیتی نوشت: برخی دانشجویان دانشگاه شریف در حوادث اخیر امتحان بدی دادند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، علی مطهری نماینده سابق مجلس نسبت به اتفاقات سلف دانشگاه شریف واکنش عجیبی نشان داد. وی که پیش از این نیز با اظهار نظرهای خود خبرساز شده بود، این بار هم با کلیدواژه «آزادی حیوانی» نسبت به شعله ور کردن تر اوضاع کمک کرد.

ایشان در توئیتر خود نوشت:

برخی دانشجویان دانشگاه شریف در حوادث اخیر امتحان بدی دادند. گذشته از اعتراضی که حق آنها بود، فحشهای رکیک و ناموسی که در دهم مهر دادند تاکنون در دانشگاه سابقه نداشت و آبروی دانشجو را بردند و اخیراً هم با اصرار بر مختلط شدن غذاخوری مفهوم مقدس آزادی را به آزادی حیوانی تنزل دادند.

علی مطهری در واکنش به اتفاقات سلف دانشگاه شریف: برخی دانشجویان، آزادی را به «آزادی حیوانی» تنزل دادند/ آبروی دانشجو را بردند

روزهای گذشته برخی دانشجویان آشوبگر با سردادن شعارهای رکیک و ساختارشکن اقدام به خرد کردن شیشه‌های سلف و کندن پنجره‌های آن و پرت کردن به‌سمت دانشجویان کردند.

همچنین هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف با صدور اطلاعیه‌ای به اتفاقات روز گذشته این دانشگاه واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن تشکر از دانشجویان فهیم دانشگاه، که همراهی و همیاری بسیار خوبی در حفظ نظم و امنیت دانشگاه دارند، به استحضار می‌رساند، با توجه به اتفاقات ناشایست رخ‌داده در روز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف، که عده‌ای دانشجوی قانون‌شکن به تخریب و هنجارشکنی در دانشگاه پرداختند، هیئت رئیسه دانشگاه رفتارهای دور از شأن محیط دانشگاه را قویاً محکوم می‌کند و به‌منظور استمرار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، تصمیمات زیر را اعلام می‌نماید:

۱.با توجه به صدمات وارده به سالن غذاخوری البرز متأسفانه امکان صرف غذا در داخل سالن وجود ندارد و تا زمان انجام و اتمام تعمیرات و اطمینان از فراهم شدن فضای آرامش، غذا به‌صورت بسته‌بندی‌شده در ضلع جنوبی سلف تحویل دانشجویان خواهد شد.

۲. چنانچه مشخص شود افرادی به ضرب‌وشتم و یا فحاشی پرداخته و موجب جراحت دیگران شده‌اند، موقتاً ورود آنها به دانشگاه ممنوع شده و در اولین فرصت به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد.

۳. به‌منظور ایجاد و حفظ آرامش در دانشگاه، دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام‌شده، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشته‌اند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت.

گفتنی است سال گذشته علی مطهری، در ویژه‌برنامه «انقلاب اسلامی و تعامل با دنیا» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده بود در پاسخ یکی از دانشجویان در جریان تناقضاتی که در صحبت‌های ایشان بود به وی گفته بود آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به‌همراه داشته باشید و ایشان در پاسخ گفت: من هم برای شما قرص ضدبارداری دارم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها