أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۶۵۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۱ آبان ۱۴۰۱
در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی؛
مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی ایران در مسابقات جهانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، مراسم تجلیل از مدال‌آوران تیم‌های ملی کشتی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۲۲ در هتل همای تهران با حضور کشتی‌گیران تیم ملی، اعضای کادرفنی و رئیس فدراسیون برگزار شد.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: اسپانسر قبلی روزی که ما آمدیم ساختمان را تحویل نداد در حالی که رفاقتی یک‌طرفه با فدراسیون داشت و بالا و پائین فدراسیون را به اسپانسر مفت داده بودند. روزی که ما هیچی نداشتیم، اسپانسر ما پای کار ما بودند نه امروز که ۷، ۸ مدال در هر رده داریم. یک روزی تیم امید ما سوم جهان می‌شد، همه کیف می‌کردند اما دیروز من در جلسه کمیته انضباطی بالا و پائین سرمربی تیم ملی و مدیر تیم را یکی کردم که چرا تیم دوم شده است!

وی افزود: کشتی فراتر از ورزش ایران و جزوی از فرهنگ ماست. در هر حوزه‌ای می‌توانیم اثرگذار باشیم؛ حتی اقتصادی و سیاسی. سخت می‌گیرم چون بچه‌های ما با هر فردی نباید بگردند، من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم. پای بچه‌هایم هستم و از این فضای اخیر ناراحت هستم. از هر کسی آن کاری را که باید انجام بدهد، بخواهید. کار رحمان عموزاد کشتی است، نه تحلیل فرهنگی. ما در همه حوزه‌ها کارشناس نیستیم، همه فکر می‌کنند در فوتبال و سیاست کارشناسند. یک جراح در فرودگاه چند روز پیش به من گفت کشتی را بیشتر از تو می‌فهمم، گفتم دروغ می‌گویی؛ انگار من بگویم جراحی را بیشتر می‌فهمم!

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: یعنی‌ چی بچه‌های ما در هر حوزه‌ای اظهارنظر کنند؟ بچه ۲۵ ساله در چه حوزه‌ای حرف بزند؟ این شرعاً مشکل دارد. یعنی چی بیایید و صحبت کنید؟ بچه‌ها باید درباره کشتی، مبارزه یا رئیس فدراسیون حرف بزنند. تا روزی که کشتی می‌گیرید، فقط به کشتی فکر کنید. زندگی، مادر و پدرتان باید کشتی باشد تا موفق شوید. کشتی‌گیر تا روزی که سرباز است و بگوید چشم، مدال می‌گیرد ولی ادای سردارها را در بیاورد، مدال نمی‌گیرد. من گفتم ۸۶ کیلوگرم را تیم امیدها نبرید چون حقش نیست، غلامی را به ناحق بردند. کاوه و درستکار یادشان رفت ولی من فنی بلدم و دیگر بیشتر ورود می‌کنم.

دبیر درباره مسائل اخیر گفت: رضا اطری باید درباره ماشین بحث کند یا کشتی؟ بچه‌های ما از سیاست چه می‌دانند؟ من با این سابقه شورای شهر جرات تحلیل سیاسی ندارم، الان کشتی مملکت دست ماست و باید به آن برسیم. شماها الان نماینده مردم ایران هستید و باید افتخارآفرینی کنید. تشویق مردم مرا خوشحال نمی‌کند و فحش‌شان هم ناراحت نمی کند. به این‌جا برسید و چیزی که خدا دوست دارد را انجام بدهید. کشتی برای آحاد مردم ایران است، نه یک قشر سیاسی خاص. اولویت در هر زمینه‌ای باید با فاصله کشتی باشد. این موبایل شیطان است، گولش را نخورید! هر کس از گوشی رد شد، موفق شده. رحمان عموزاد در ۲۰ سالگی مدالش را گرفته و عقد کرده چون از موبایل عبور کرده، او الگوی‌تان باشد. هم آن‌ور بگذارند بچه‌ها کشتی بگیرند و هم بچه‌ها کارشان را بکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها