أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۶۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۲ آبان ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام میرزامحمدی:
حجت‌الاسلام میرزامحمدی گفت: دشمن در جنگ شناختی همین را می‌خواهند، امپراطوری رسانه عربده بکشد، این طرف ما همدیگر را بزنیم، آنها از این یارگیری که از ما می‌کنند بهره ببرند.

به گزارش سرویس دین و فرهنگی پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمد میرزامحمدی سخنرانی مذهبی در خصوص جنگ شناختی گسترده‌ دشمن که علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی تاکنون به مرحله اجراء گذاشته شده است اظهار داشت:

در فتنه ها یکی از مهمترین حربه های دشمن، مخصوصا در این زمان که دشمن توانسته در تقابل با ایران در جنگ نظامی شکست بخورد و در جنگ اقتصادی هم خیلی تقلا کرد اما موفق نشد! 43 سال یا 44 سال تحریم اقتصادی شوخی نیست!

در این روزها کلید واژه جنگ شناختی را زیاد می شنوید. حالا دشمن یک جنگ شناختی راه انداخته!

در این جنگ شناختی مهمترین پاشنه آشیل دشمن، یارگیری از خودی است، و مهمترین آفتی که خودی‌ها در این جنگ شناختی به وسیله‌ی آن آب در آسیاب دشمن میریزند زدن خود خودیها است! خیلی باید این را دقت کنیم.

حالا یک نفر راجع به بی حجابی حرفی زد، یک نفر راجع به نیروی انتظامی حرفی زد، یک نفر در مورد عملکرد یک نفر حرفی زد، شما زود خودی را بمباران نکن، که بگویند بیا، این هم از آقای فلانی رفت در تیم دشمن...

اتفاقا در جنگ شناختی این یکی از مهمترین جلوه های یارگیری است. خودی خودی را بزند، مخصوصا در این فضای مجازی. یک نگاه می‌کند بگوید این را چه میگوئی؟ اینکه عالم دین است، این را چه میگوئی؟ این که فرمانده است،. این را چه میگوئی؟ این که رزمنده است، این که وزیر است، این که نماینده‌ی مجلس است. ده تا از این ها را کنار هم طبقه‌بندی می‌کنند یک مرتبه شما میگوئی که به نظرم سکوت بهترین چیز است!

نه این‌جوری نیست، اصلا در جنگ شناختی همین را می‌خواهند، امپراطوری رسانه عربده بکشد، این طرف ما همدیگر را بزنیم، آنها از این یارگیری که از ما می‌کنند بهره ببرند. بله آدم نباید همسو و همصدا با جریان‌های کذائی ضد انقلاب حرف بزند چون بعضی از وقتها اصلا نمی‌شود جمعشان کرد، اما وقتی هم اشتباه شد، به یک اشتباه که نباید ما کسی را از ایمان و حلال زادگی ساقط کنیم.

بگوئیم که احتمالا این آقا حرام خورده است، حرف بدی نغوذ بالله طهارت مورد ندارد، از اولم ما از این آقا خوشمان نمی‌آمدها و از این حرفها بزنیم... الحق و الانصاف بعضی ها نباید حرف بزنند، چون وقتی حرف بزنند بدتر در آتش فتنه می‌دمند. بعضی ها هم باید حرف بزنند ولی باید درست حرف بزنند چون چهره اند و حرف زدنشان تأثیر دارد...

 

* غلی شعبانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها