يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۳۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۶ آبان ۱۴۰۱
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت که رویای او رویارویی با تیم ملی فوتبال برزیل در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال با بازیکنان بزرگی مثل کریستیانو رونالدو که در ترکیب خود دارد از مدعیان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. پرتغال در گروه هشتم با تیم‌های غنا، اروگوئه و کره جنوبی هم‌گروه است.

رونالدو درباره جام جهانی و احساس خود قبل از آغاز این رقابت بزرگ گفت: احساسات بسیار خوب است. در پایان سال می خواهیم در یک رقابت بزرگ به میدان برویم که این متفاوت با دوره‌های قبل است و یک چالش زیبا برای ما خواهد بود. به نظرم این یک رویداد خوب خواهد بود و از آن لذت خواهیم برد.

او ادامه داد: من بی صبرانه منتظر آغاز جام جهانی هستم. این پنجمین جام جهانی من خواهد بود و بسیار خوشحالم که دوباره قرار است در این رقابت بزرگ به میدان بروم.

رونالدو درباره آب و هوای قطر گفت: من با هوای اینجا مشکلی ندارم. به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید آماده بازی کردن در هر شرایطی باشیم. به نظرم وضعیت خوب خواهد شد چرا که من بازی کردن در هوای گرم را بیشتر از هوای سرد دوست دارم.

رونالدو درباره شکستن رکورد اوزه بیو اسطوره فوتبال پرتغال که موفق به زدن ۹ گل در جام جهانی شده است، گفت: اوزه بیو همواره در قلب پرتغالی‌ها جای خواهد داشت. او یک شخصیت استثنایی بود و بر این باورم که او خوشحال خواهد شد اگر رکوردش را بشکنم.

او درباره احتمال رویاویی با برزیل در فینال گفت: این رویا و آرزوی من است. قبل از آغاز جام با کاسمیرو (ملی‌پوش برزیل) شوخی می‌کردیم و می‌گفتم که منتظر او در فینال خواهم بود. اگر این پیش بینی درست از آب درآید یک رویای واقعی خواهد بود.

رونالدو در پایان گفت: جام جهانی سخت‌ترین رقابت فوتبالی در جهان است. رویای من بازی با برزیل در فینال است. می دانم که بازی سختی خواهد بود اما داشتن رویا هم مجانی است. به نظر من مهم‌ترین چیز این است که با قدرت شرکت و رقابت کرد. به نظرم این بهترین جام جهانی خواهد بود. باید دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها