يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۷۶۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۳ آذر ۱۴۰۱
گروه هکری «عصای موسی» با هک دوربین‌های مدار بسته در قدس اشغالی، فیلمی از لحظات اولیه انفجار روز گذشته در ایستگاه اتوبوس‌، که به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چندین نفر دیگر انجامید را منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه 598، گروه هکری «عصای موسی» با هک دوربین‌های مدار بسته در قدس اشغالی، فیلمی از لحظات اولیه انفجار روز گذشته در ایستگاه اتوبوس‌، که به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چندین نفر دیگر انجامید را منتشر کرده است.

صبح روز گذشته در پی دو انفجار که در قدس اشغالی به وقوع پیوست، یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۴۷ نفر مجروح شدند. رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده اند که ۲۳ نفر از این مجروحان همچنان در بیمارستان بستری هستند و حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها