أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۶۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۳ آذر ۱۴۰۱
ورود ۲۰۰۰۰ عدد دارو به بازار در مرحله نخست /
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین جزئیات بومی‌سازی و تولید داروی بیهوشی کتامین ایرانی در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ دارویی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، منصور نکوئی‌نیا در مورد برنامه‌ریزی برای تامین داروهای مورد نیاز داخل با استفاده از ظرفیت‌های بومی، اظهار کرد: خط تولید داروی بیهوشی کتامین در یکی از شرکت‌های دارویی زیرمجموعه در بروجرد راه‌اندازی شد.

وی افزود: این خط تولیدی با پیگیری و تلاش متخصصان داخلی راه‌اندازی شده است و در حال حاضر 20 هزار ویال از داروی تولیدی در مرحله نخست وارد بازار شده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه 20 هزار ویال دیگر از داروی کتامین ایرانی در حال حاضر تولید و آماده روانه شدن به مراکز بیمارستانی و درمانی است، ادامه داد: این دارو برای نخستین بار در ایران تولید و روانه بازار شده است و دانشمندان ایرانی این دارو را بومی‌سازی کردند.

نکوئی‌نیا با بیان اینکه این شرکت توانایی تامین تمام محصول مورد نیاز کتامین را برای نیاز داخل دارد، تصریح کرد: این خط توانایی تولید یک و نیم میلیون ویال کتامین را دارد و محدودیتی در تولید این دارو وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تلاش ما تولید داروهای مورد نیاز داخلی است و در این راه تمام ظرفیت‌های موجود را به کار گرفته‌ایم، عنوان کرد: موفقیت‌های مهمی در حوزه تولید داروی مورد نیاز در شرکتهای زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین به دست آمده که به زودی به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها