أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۷۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۵ آذر ۱۴۰۱
یک رسانه کُروات از دعوت روزبه چشمی به تیم ملی ایران و گلزنی این بازیکن مقابل ولز در جام جهانی اظهار تعجب کرد.

به گزارش پایگاه 598، تیم ملی فوتبال ایران دومین دیدار خود را در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری ۲ بر صفر مقابل ولز پشت سر گذاشت.

مسابقات ایران در جام جهانی از سوی رسانه‌های کشور کرواسی هم به واسطه دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق ایران که تیم ملی را به این رقابت‌ها رساند، رصد می‌شود.

وب سایت vecernji کرواسی در گزارشی به پیروزی ایران برابر ولز با گل‌های روزبه چشمی و رامین رضاییان در وقت‌های اضافه پرداخت.

در بخشی از این گزارش با اظهار تعجب از گلزنی چشمی در این مسابقه تاکید شده است که این بازیکن از سوی دو سرمربی سابق ایران حتی به تیم ملی دعوت نمی‌شد: «در دقیقه ۹۸ جو آلن به سختی توپ را دفع کرد و روزبه چشمی از فاصله حدود ۲۰ متری توپ را به گوشه پایینی شلیک کرد و اولین گل را از بیرون محوطه جریمه در این جام جهانی به ثمر رساند. نکته جالب در مورد چشمی این است که مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ دو سرمربی سابق ایران اصلاً او را به تیم ملی دعوت نکردند. حالا در کمال تعجب همگان، کی روش او را برای جام جهانی دعوت کرده و مشخصاً ضربه به گل تبدیل شد.»

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها