أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۸۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۶ آذر ۱۴۰۱
بهترین سیوهای جام جهانی را دیدیم؛
دروازه‌بان با تجربه لهستان با سیوهای تماشایی اجازه نداد تیمش مقابل شگفتی‌ساز جام امتیاز بدهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، تیم ملی عربستان بعد از شروع هیجان انگیز در جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری مقابل آرژانتین، در نیمه اول دومین مسابقه‌اش در این رقابت‌ها برابر لهستان هم نمایش هجومی و جالب توجهی داشت که اگر بدشانس نبود، موقعیت‌های طلایی و جدی این تیم تبدیل به گل می‌شد، اما واکنش‌های فوق‌العاده وویژک شزنی اجازه نداد آنها به گل برسند و صعودشان از مرحله گروهی را قطعی کنند.

سعودی‌ها که در تلاش برای زدن گل در نیمه اول دیدار مقابل لهستان بودند، جدی‌ترین موقعیت را تا قبل از به دست آوردن پنالتی، روی شوت فنی و ضربه فنی محمد کانو ایجاد کردند، اما در حالی که توپ به زیر طاق دروازه لهستان می‌رفت، وویژک شزنی با واکنش زیبایی مانع از گلزنی شاگردان هروه رنار شد و توپ را به کرنر فرستاد.

عربستان مثل نیمه اول دیدار مقابل آرژانتین، دیروز هم در دقیقه ۳۹ بازی با لهستان دروازه خود را باز شده دید، اما پس از آن با سرعت دادن به حملات و در دست گرفتن توپ و میدان، قصد داشت قبل از رفتن به رختکن به گل برسد که صاحب یک ضربه پنالتی هم شد.

سعودی‌ها در آخرین دقیقه نیمه اول روی حرکت صالح الشهری صاحب یک ضربه پنالتی شدند و بهترین فرصت برای زدن گل تساوی و امید به بازگشت در این مسابقه را به دست آوردند، اما سد محکم شزنی دوباره مقابل آنها قرار گرفت.

یک نفر رویای عربستان را خراب کرد!(عکس)

سالم الدوسری که در دیدار مقابل آرژانتین گل دوم عربستان را با یک شوت فنی تماشایی به ثمر رسانده بود، پنالتی به دست آمده برابر لهستان را هدر داد و شوت زمینی او را وویژک شزنی با شیرجه به سمت راست دفع کرد و در ریباند هم شوت محکم محمد البریک، مدافع چپ سعودی‌ها را دروازه‌بان با تجربه لهستان به کرنر فرستاد تا این دبل سیو تماشایی، لهستان را برنده بازی نگه دارد.

یک نفر رویای عربستان را خراب کرد!(عکس)

عربستان در دقیقه ۵۵ هم سه حمله پیاپی به وجود آورد که این بار در شلوغی محوطه جریمه سالم الدوسری قصد داشت با شوت نوک پا دروازه لهستان را باز کند ولی شزنی دوباره با یک سیو تماشایی مانع از گلزنی سعودی‌ها شد.

پنج دقیقه بعد، نوبت فراس البریکان بود تا شانس خود را برای زدن گل امتحان کند ولی ضربه محکم این بازیکن هم ثمری نداشت و به شکل خطرناکی از کنار دروازه لهستان رد شد.

یک نفر رویای عربستان را خراب کرد!(عکس)

البته عربستان خوش‌شانس بود که در دو صحنه پیاپی پس از این حملات خطرناک، گل دوم را دریافت نکرد و دو بار توپ به تیرک آنها خورد، اما در دقیقه ۶۹ دوباره سالم الدوسری قصد داشت با شوت از پشت محوطه گلزنی کند که این اتفاق نیفتاد و شزنی به راحتی توپ را جمع کرد.

یک نفر رویای عربستان را خراب کرد!(عکس)

این واکنش‌های تماشایی شزنی در کنار یک پاس گل و یک گل روبرت لواندوفسکی، کاری کرد تا این دو بازیکن با تجربه و ستاره‌های لهستان را بهترین بازیکنان این تیم در جریان نخستین پیروزی آنها در جام جهانی مقابل عربستان بدانیم؛ بردی که موجب شد آنها در جدول گروه C ۴ امتیازی باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها