أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۸۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۶ آذر ۱۴۰۱
تصمیم امباپه عوض شد:
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، دیگر قصد جدایی از این باشگاه را ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، شایعات پیرامون آینده امباپه علیرغم امضای قرارداد جدید این بازیکن با پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد.
او تابستان گذشته و در حالی که بسیاری تصور می‌کردند قصد دارد به رئال مادرید ملحق شود، در کمال ناباوری قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد و در این تیم ماندگار شد. 
گفته می‌شد که وعده مالی هنگفت مدیران قطری این باشگاه و همچنین این موضوع که او حق ابراز عقیده در مسائل مدیریتی و همچین فنی و خصوصا جذب بازیکن را خواهد داشت باعث شده که با تمدید قراردادش موافقت کند. 

اما چند هفته قبل بود که بسیاری از منابع فرانسوی و اسپانیایی مدعی شدند که امباپه از این تصمیم اصلا راضی نیست و امیدوار است که بتواند در ماه ژانویه از پی اس جی جدا شود. 
این موضوع از سوی مدیران پی اس جی و همچنین کریستوف گالتیه تکذیب شد و آنها ادعا کردند که این ستاره فرانسوی کاملا در پارک دو پرنس خوشحال است و قصدی برای جدایی ندارد اما همچنان شایعاتی در این باره به گوش می‌رسید. 
حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که این بازیکن با وجود تمامی شایعات و تنش‌ها قصد دارد حداقل تا تابستان سال آینده در پاری سن ژرمن بماند و تصمیمی برای جدایی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نخواهد داشت. 
هرچند احتمال جدایی امباپه از پی اس جی در تابستان 2023 بسیار زیاد به نظر می‌رسد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها