أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
تا پایان سال جاری؛
مسئول نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد کشور از عزم جزم دولت برای احیای واحدهای تولیدی راکد خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری ۲ هزار واحد صنعتی راکد احیا می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، علی کریم پور صبح سه‌شنبه در بازدید از واحدهای راکد استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۵۵ واحد صنعتی تعطیل در سطح کشور احیا شده و به چرخه تولید برگشتند.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا پایان سال ۲ هزار واحد صنعتی راکد احیا شود که در ۶ ماهه نخست امسال ۷۳۴ واحد کاملاً تعطیل به چرخه تولید برگشتند.

مسئول نهضت احیا واحدهای تولیدی راکد کشور تاکید کرد: دولت سیزدهم تصمیم جدی برای احیای واحدهای راکد دارد و در همین راستا مسئولین مربوطه عزم خود را برای فعال‌سازی و برگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید جزم کرده‌اند.

وی افزود: در بازدیدهایی که از واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر داشتیم مسائل و مشکلات و راهکارهای برون رفت از این وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول نهضت احیای واحدهای تولیدی راکد کشور به نمایندگی از معاون اول رئیس جمهور به استان بوشهر سفر کرده بود از پنج واحد تولیدی در استان بوشهر بازدید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها