کد خبر: ۵۱۷۹۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
 گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در نشست خبری پیش از بازی امروز تیمش مقابل تیم ملی ولز تاکید کرد ولزی‌ها "انگیزه مضاعف" برای پیروزی در این بازی دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رویترز، آخرین بازی تیم ملی فوتبال انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل تیم ملی ولز است؛ نبردی که از آن به عنوان "نبرد بریتانیا" یاد شده و قرار است در ورزشگاه احمد بن علی قطر برگزار شود. در بریتانیا و در دو سوی مرز انگلیس و ولز این بازی فضایی هم‌چون یک داربی ایجاد کرده است.

شاگردان راب پیج برای صعود از گروه B باید یا در این بازی پیروزی کسب کرده و امیدوار باشند که بازی ایران و آمریکا مساوی شود یا این که انگلیس را با اختلاف چهار گل شکست دهند؛ چیزی که تا کنون هرگز به آن دست نیافته‌اند.

ساوتگیت که بر اساس گزارش‌ها بازیکنانی کاملاً آماده به جز بن وایت برای این بازی در اختیار دارد گفت: "آن‌ها تیمی پرافتخار با بازیکنانی بسیار خوب هستند، بنابراین ما انتظار داریم که آن‌ها خوب بازی کنند و ما خودمان را برای این بازی به همان روشی که برای حریفان قبلی آماده کرده بودیم آماده می‌کنیم. آن‌ها بازیکنانی در سطح جهانی دارند که می‌توانند در تیم‌های باشگاهی و ملی خود لحظات درخشانی را رقم بزنند، روحیه و سازماندهی خوبی دارند و ما کیفیت تیم اوکراین که ولزی‌ها برای رسیدن به جام جهانی شکست دادند، می‌دانیم. ما با توجه به صحبت‌هایی که ولزی‌ها می‌کنند می‌دانیم که ظاهرا انگیزه مضاعفی برای بازی با انگلیس دارند."

چهار سال پیش انگلیس در جام جهانی روسیه، در دو بازی اول گروهی خود پیروز شد اما در بازی آخر این مرحله ساوتگیت برای جدال با بلژیک هشت تغییر ایجاد کرد که این سبب دوم شدن انگلیسی‌ها در گروه‌شان شد. ساوتگیت تاکید کرد که این بار این کار را انجام نخواهد داد زیرا رسیدن به صدر گروه اولویت است. ساوتگیت در مواجهه با این پرسش که آیا هری کین، کاپیتان انگلیس ممکن است در بازی با ولز نیمکت نشین باشد جواب روشنی نداد. ساوت گیت گفت: "ما تیمی را انتخاب می‌کنیم که معتقدیم می‌تواند بازی را برنده شود، این همیشه اولویت ماست. او وضعش از بابت ضربه‌ای که خورد خوب است، مردم مدام می‌گویند که مشکل مربوط به مچ پای او است اما مشکل مربوط به پای او است و من نمی‌دانم چرا این‌طور شده است. ما خوب تمرین‌ کرده و ما همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و انتخاب برای ما دشوار است اما شما همیشه خواهان یک تیم کاملا آماده هستید."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها