کد خبر: ۵۱۷۹۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
سرمربی پرتغال پس از پیروزی تیمش برابر اروگوئه و صعود به مرحله یک هشتم نهایی گفت: شایسته این پیروزی بودیم و برای ادامه راه مصمم هستیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، فرناندو سانتوس، پس از کسب دومین پیروزی مقابل اروگوئه، در کنفرانس خبری شرکت و از عملکرد بازیکنانش ابراز خرسندی کرد.

وی تاکید کرد: این پیروزی را با شایستگی کامل به دست آوردیم و نسبت به موفقیت پرتغال در ادامه راه هیچ شکی ندارم و با این تیم، مصمم به ادامه مسیر در جام جهانی قطر هستم.

سرمربی پرتغال خاطرنشان کرد: عهدی که با خودمان بسته بودیم را به بهترین شکل ممکن به انجام خواهیم رساند. در نیمه اول به اندازه نیمه دوم خوب نبودیم ولی در همان نیمه هم عملکردی عالی داشتیم. از این موضوع آگاهیم و از این به بعد تلاش می‌کنیم با رفع نواقص بهتر و بهتر بشویم.

سانتوس با تاکید بر اینکه پرتغال، مصمم برای ادامه راهش در جام جهانی است، یادآور شد: اتحاد تیمی را در بهترین شکل آن به تصویر کشیدیم و تا زمانی که در تورنمنت باشیم به همین شکل کار می‌کنیم یعنی با اتحاد و با ارائه یک فوتبال باکیفیت.

وی افزود: می‌خواهیم باعث شادی و سربلندی مردم پرتغال باشیم و به خودمان افتخار کنیم. برای ادامه راه در جام جهانی کاملا مصمم هستیم.

سانتوس درباره بازی بعدی این تیم مقابل کره‌جنوبی هم تصریح کرد: فردا در آرامش به این موضوع فکر می‌کنم.

پرتغال در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد اروگوئه را ۲ بر صفر شکست دهد. این دومین پیروزی پرتغالی‌ها بود و این تیم در بازی نخست مقابل غنا هم به پیروزی رسیده بود تا با ۶ امتیاز، قدرتمندانه به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها