أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۸۱۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۳ آذر ۱۴۰۱
فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بسیار خوشحال است که تیمش برابر استرالیا به پیروزی دست پیدا کرد و راهی دور بعد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بی تی اسپورت، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار برابر استرالیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی یک چهارم نهایی شد.

لیونل مسی در این بازی هم درخشید و توانست برای تیمش گلزنی کند و در نهایت هم عنوان بهترین بازیکن میدان را به دست آورد.

او بعد از بازی گفت: بعد از آنکه گل خوردیم شرایط برای ما سخت شد. در دقایق پایانی اذیت شدیم. یک گل به خودی داشتیم با این حال احساسات در تیم مثبت است و صعود کردیم. مهم صعود کردن بود که به آن دست پیدا کردیم.

اوادامه داد: روز سخت و بازی بسیار سختی بود. وقت زیادی برای استراحت وجود ندارد. باید هر چه سریعتر ریکاوری کنیم و خود را آماده بازی سخت برابر هلند کنیم. از اینکه صعود کردیم و از شانس های قهرمانی هستیم خوشحال هستیم. ما باید هر سه روز یک بار به میدان برویم و این واقعا سخت است با این حال می خواهیم روزهای خوبی را در کنار هواداران خود تجربه کنیم و در پایان با آنها و خانواده جشن بگیریم. هنوز راه طولانی در پیش داریم و نیاز به تلاش و پیشرفت بیشتری داریم.

مسی در پایان گفت: باید این بازی را فراموش کرد و خیلی سریع برای بازی بعدی آماده شد. برای موفقیت نیاز به اتحاد داریم. به استثنای گلی که خودمان به خود زدیم فرصت زیادی به استرالیا ندادیم و بازی تحت کنترل ما بود. مهم صعود کردن بود و بسیار خوشحال هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها