أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۴۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
دلخوری مکزیکی‌ها از لیونل مسی پس از لگد زدن به پیراهن تیم فوتبال مکزیک، پای پارلمان این کشور را به این ماجرا باز کرد.

پای پارلمان مکزیک به لگد مسی باز شدبه گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، انتشار فیلمی از رختکن آرژانتین پس از دیدار با مکزیک در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که در آن لیونل مسی با پا بر روی پیراهن مکزیک می‌زند و آن را پرت می‌کند، با واکنش تند مکزیکی‌ها روبه‌رو شد.

ابتدا سائول کانِلو آلوارِز بوکسور مکزیک، لیونل مسی را تهدید کرد. حالا نیز پارلمان مکزیک به دنبال اقدامات افراطی علیه مسی است؛ ماریا کلمنته گارسیا معاون حزب حاکم مورنا در مجلس نمایندگان مکزیک پیشنهاد کرد که ستاره آرژانتینی را non gratae یعنی شخصی که مورد استقبال قرار نمی‌گیرد، اعلام کنند.

این وضعیتی است که توسط کشورهای آمریکای لاتین برای دیپلمات‌های خارجی اعمال می‌شود تا حفاظت آنها از مصونیت دیپلماتیک در برابر دستگیری و سایر انواع تعقیب قضایی حذف شود.

تیم ملی مکزیک در مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آرژانتین شکست خورد و در ادامه نیز در همین مرحله حذف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها