يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۴۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۷ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
ریوالدو بازیکن اسبق تیم فوتبال برزیل از تیم مراکش که توانست در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل تیم قدرتمند اسپانیا به برتری برسد، تمجید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت الکوره قطر؛ تیم ملی فوتبال مراکش در مرحله‌ یک‌ هشتم نهایی مسابقات جام جهانی موفق شد در ضربات پنالتی تیم قدرتمند و مدعی اسپانیا را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد. تیم مراکش در این مرحله باید به مصاف تیم پرتغال با کریستیانو رونالدو افسانه‌ای برود.

شیرهای اطلس در مرحله گروهی مسابقات موفق شد بالاتر از کرواسی و بلژیک با هفت امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کند.

ریوالدو ادامه داد: تیم ملی برزیل در جریان پیروزی تیم ملی مراکش در ضربات پنالتی مقابل اسپانیا درجام جهانی، به تمجید از سطح فوتبال مراکش پرداخت.

اسطوره برزیل بیان کرد: تیم ملی مراکش در این دیدار از لحاظ تکل، بازی خشن‌تری را ارائه کرد.

وی ادامه داد: تیم ملی مراکش بازی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد. اسپانیایی‌ها در بیشتر زمان بازی توپ را کنترل کردند، اما تاثیرگذاری خاصی بر روی بازی نگذاشتند.

ریوالدو با اشاره به اینکه تیم ملی اسپانیا نتوانست راهی برای نفوذ به خط دفاعی مراکش پیدا کند، توضیح داد: فکر می‌کنم لوییس انریکه سرمربی اسپانیا سعی به تغییر سبک بازی داشت، اما به دلیل استحکام خط دفاعی مراکش نتوانست کاری را از پیش بردارد.

او درباره دیدار برزیل مقابل کرواسی در یک چهارم نهایی جام جهانی پرداخت و گفت: کار آسانی نیست، اما تیم ملی برزیل بهترین عملکرد را دارد و نامزد برجسته‌ای برای قهرمانی بوده و من نیز به آن اعتماد دارم.

شیرهای اطلاس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی روز شنبه(۱۹ آذرماه) از ساعت ۱۸:۳۰ برابر یاران کریستانو رونالدو پرتغالی صف آرایی می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها