أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۵۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۹ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آرژانتین با دیوانه خطاب کردن داور بازی گفت: او وقت اضافه زیادی گرفت تا هلند به گل دوم بازی برسد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، امیلیانو مارتینز به مهار ۲ پنالتی در بازی برابر هلند نقش مهمی در صعود تیم ملی آرژانتین به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال داشت. وی پس از پایان بازی با حمله به داور و سرمربی هلند گفت: نمی‌دانم داور در این بازی به دنبال چه بود او ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت تا هلند به گل تساوی برسد. او بدترین داوری بود که تا کنون دیده‌ بودم، این داور دیوانه بود.

وی ادامه داد:‌ متئو لاهوز اسپانیایی بسیار مغرورانه برخورد می‌کرد. از زمانی که اسپانیا حذف شد آنها به دنبال حذف آرژانتین نیز بودند.

انتقاد سنگربان آرژانتین تنها به لاهوز نبود بلکه وی لوئیس فن‌خال را نیز به باد انتقاد گرفت و گفت: شنیدم که فان خال گفته بود که هلند در زدن ضربات پنالتی تخصص دارد و اگر بازی به پنالتی بکشد لاله‌های نارنجی پیروز می‌شوند، به نظرم او اکنون باید دهانش را ببندد و سکوت کند.

تیم ملی آرژانتین با شکست هلند به جمع چهار تیم برتر جام جهانی فوتبال رسید برای رسیدن به فینال باید برابر کرواسی صف‌آرایی کند. این دیدار روز سه‌شنبه (۲۲ آذر) ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها