کد خبر: ۵۱۸۵۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۹ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
بارسلونا یکی از مشتریان مهاجم جوان پرتغال بود اما با دخالت ستاره هلندی از خرید این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی منصرف شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در دیدار برابر سوئیس موجب درخشش یکی از بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال پرتغال شد. گونزالو راموس در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتبال به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هتریک کرد. تیم پرتغال آن بازی را با نتیجه ۶ بر یک برنده شد تا حریف مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

درخشش راموس موجب شد تا سایت عرب زبان الکووره پرده از مذاکره این بازیکن با بارسلونا در تابستان ۲۰۲۲ بردارد. این تارنمای خبری نوشت: خورخه مندس مدیر برنامه‌های راموس این بازیکن را در نقل و انتقالات تابستانی به آبی‌اناری‌ها معرفی کرد و آنان نیز با استخدام این بازیکن موافقت کردند. اما ستاره هلندی بارسلونا مانع از نهایی شدن قرارداد راموس با بلوگرانا (لقب بارسلونا) شد.

در ادامه این گزارش آمده است: مسوولان بارسلونا با وجود به خدمت گرفتن رابرت لواندوفسکی موافقت خود را با حضور گونزالو راموس اعلام کردند اما ممفیس دپای از ترک بارسلونا خودداری کرد تا این انتقال ناکام بماند. ماندگاری دپای موجب شد تا بارسلونا به خاطر فرپلی مالی نتواند ستاره این روزهای تیم ملی پرتغال را استخدام کند.

تیم ملی فوتبال پرتغال امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم مراکش می‌رود. پرتغال با شکست سوئیس و مراکش با شکست اسپانیا گام به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی گذاشتند.

مراکش در صورت پیروزی در این دیدار به نخستین تیم آفریقایی تبدیل خواهد شد که در مرحله نیمه نهایی حضور دارد و پرتغال نیز با برتری برابر مراکش طلسم ۱۶ ساله عدم حضور در جمع چهار تیم پایانی را خواهد شکست.

تیم پرتغال آخرین بار در جام جهانی ۲۰۰۶ موفق به حضور در جمع چهار تیم پایانی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها