أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۷۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۲۲ آذر ۱۴۰۱
اسطوره فوتبال برزیل به حمایت از نیمار پرداخت و اعلام کرد که او به حضورش در سلسائو ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سان، نیمار امید زیادی داشت که بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ جام قهرمانی را بالای سر برد. برزیل در یک چهارم نهایی به قرعه کرواسی خورد و با توجه به آنکه نیمار عملکرد خوبی داشت و یک گل زیبا هم به ثمر رساند اما کرواسی گل تساوی را در دقایق پایانی زد و بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شده و برزیل حذف شد.

رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل به حمایت از نیمار پرداخت و عملکرد او را بسیار خوب توصیف کرد.

او گفت: نیمار بسیار ناراحت است و این کاملا طبیعی است. او انتظار بیشتری از تیم داشت و براین باور بود که قهرمان می شوند اما اینگونه نشد. به نظرم او قوی تر از قبل برخواهد گشت و به حضورش در تیم ملی ادامه می دهد.

رونالدو ادامه داد: من برای نیمار خوشحال هستم؛ چرا که او عشق خود به برزیل را نشان داد. او در بازی  نخست به شدت  مصدوم شد اما خود را به ادامه جام رساند. نیمار برای موفقیت برزیل دست به جانفشانی زد. او بسیار خوب ظاهر شد و به نظرم تیم ملی برزیل به چنین بازیکنی نیاز دارد.

او در پایان گفت: امیدوارم که نیمار هر چه سریع تر این شرایط را پشت سر بگذارد و قوی تر از قبل در پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل ظاهر شود.

بعد از حذف تیم ملی فوتبال برزیل زمزمه های زیادی درباره خداحافظی نیمار از بازی های ملی به گوش رسید اما به نظر می رسد که این صحبت ندارد و او به حضورش در سلسائو ادامه می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها