أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۸۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۴ آذر ۱۴۰۱
بعضی از هواداران تیم ملی فوتبال مراکش بعد از شکست برابر فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی به عبدالرزاق حمدالله مهاجم این تیم به خاطر فرصت های بسیار خوبی که از دست داد حمله کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از کوره، تیم ملی فوتبال مراکش در دیدار برابر فرانسه با وجود آنکه بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت اما با دو گل شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

عبدالرزاق حمدالله در این بازی سرانجام فرصت بازی کردن پیدا کرد و می توانست با کمی دقت به محبوب‌ترین بازیکن تبدیل شود.

حمدالله که به جای النصیری وارد میدان شد فرصت های بسیار خوب گل‌زنی را به راحتی از دست داد و این باعث شد تا هواداران تیم در ورزشگاه البیت علیه او شعار سر دهند.

بعضی از هواداران مراکش حمدالله را بزرگ ترین ناکام در جام جهانی خطاب کردند که این نشان می دهد آنها از این بازیکن باتجربه به خاطر فرصت های خوبی که از دست داد بسیار خشمگین هستند.

حمدالله در ۶ بازی که با هدایت الرکراکی به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

مراکش با شکست در این بازی باید در رده بندی به مصاف کرواسی برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها