يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۱۳۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
سرمربی فرانسه ضمن گلایه از قضاوت دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: به آرژانتینی‌ها تبریک می‌گویم چون بازی آنها با کیفیت، قدرت تهاجمی و حتی با حیله‌گری همراه بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، دیدیه دشان در نشست خبری پس از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با یادآوری اینکه ۶۰ دقیقه اول اصلاً فوتبال بازی نکردیم، اظهار داشت: حریف کیفیت بالایی در بازی تهاجمی خود نشان داد و ما به دلایل مختلف ضعیف‌تر از آنها بودیم.

وی ادامه داد: به آرژانتینی‌ها تبریک می‌گویم چون بازی آنها با کیفیت، قدرت تهاجمی و حتی با حیله‌گری همراه بود. البته این نباید شایستگی آنها را برای قهرمانی زیر سؤال ببرد. احساسات مختلفی وجود دارد اما در نهایت ما از بی‌رحمی فوتبال ناراحتیم. تا یک‌قدمی لمس جام رفتیم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

این سرمربی درباره علت ناموفق شدن تیم ملی فرانسه در قهرمانی توضیح داد: دلایل مختلفی وجود داشت که باعث شد ما به اندازه حریف خوب نباشیم از جمله انرژی تحلیل رفته تعدادی از بهترین بازیکنان‌ به دلیل ویروس آنفلوآنزا بود.

دشان: بازی آرژانتینی‌ها با حیله همراه بود/ قهرمانی آنها را زیر سوال نمی‌برم

دشان ضمن گلایه از قضاوت دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آرژانتین، خاطرنشان کرد: داور در عین حال که می‌توانست بدتر از این باشد، می‌توانست بهتر باشد. یکسری تصمیم‌هایی وجود دارد که می‌تواند منجر به بحث شود، البته در همه مسابقات این شرایط وجود دارد. قبل از فینال به خودم اجازه دادم که بگویم آرژانتین از قضاوت بازی‌هایش ناراضی نبوده و الان بعد از بازی هم برعکس آن را نمی‌گویم. به هر حال نمی‌خواهم اعتبار قهرمانی آرژانتین را زیر سؤال ببرم.

سرمربی خروس‌ها درباره آینده‌اش مربیگری خود هم با تاکید بر اینکه حتی اگر نتیجه برعکس می‌شد هم امروز جواب نمی‌دادم، اظهار داشت: من برای بازیکنانم و دستیارانم خیلی ناراحتم. همان‌طور که می‌دانید من در ابتدای سال آینده با رئیس فدراسیون قرار ملاقات خواهم داشت و بعد از آن شما از تصمیم من برای آینده مطلع خواهید شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها