يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۵۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۸ دی ۱۴۰۱
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران مطرح کرد؛
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این یگان در شهر زیرزمینی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، مراسم تکریم و معارفه سرپرست یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با حضور مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در خصوص استقرار یگان حفاظت مترو گفت: شهردار تهران تأکید زیادی بر استقرار سریع‌تر یگان حفاظت مترو و برعهده گرفتن مباحث مرتبط با حفاظت و مراقبت از تمام تأسیسات و ابنیه مترو را دارند و امیدوارم این امر با همکاری و همراهی دوستان در این شرکت به‌زودی محقق شود. ضمن آنکه در دستورالعمل تشکیل یگان حفاظت شهرداری تهران هم به‌صراحت تشکیل یگان حفاظت مترو آمده است.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت کار افزود: از امروز سرهنگ مقدم که از افسران بسیار باتجربه ما هستند عهده‌دار امور یگان حفاظت مترو خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه یگان حفاظت اقداماتش با هماهنگی مدیرعامل شرکت انجام می‌شود افزود: خط‌مشی یگان حفاظت مترو از سمت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تعیین می‌شود و من لحظه‌به‌لحظه برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر آن، پیگیر امور خواهم بود.

مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان این جلسه با اهدای لوح از زحمات سرهنگ کاظمی‌نژاد در مدت تصدی پست فرماندهی یگان حفاظت مترو تشکر و قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها