يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۶۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۲ دی ۱۴۰۱
عربستانی‌ها دست‌بردار نیستند؛
هافبک کروات رئال مادرید به پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی واکنش نشان داد و تاکید کرده است که فعلا قصد جدایی از رئال مادرید را ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد که تیم‌های عربستانی قصد جذب بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را دارند تا توجه را به لیگ خود بیشتر کنند.

باشگاه النصر عربستان که توانست کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در دو دهه اخیر را جذب کند این بار خواستار جذب لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید شده است اما این بازیکن فعلا قصد ادامه همکاری با رئال را دارد.

مودریچ در واکنش به احتمال جدایی از رئال و حضور در النصر عربستان گفت: در سال ۲۰۲۴ درباره این موضوع صحبت می کنیم. فعلا قصد جدایی از رئال را ندارم.

روزنامه مارکا تاکید کرد که مودریج هم از لیگ عربستان و هم از لیگ آمریکا پیشنهاد دارد اما حداقل یک فصل دیگر در رئال مادرید باقی خواهد ماند و به این ترتیب او در سال ۲۰۲۳ از رئال جدا نخواهد شد.

مودریچ در جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال کرواسی را همراهی کرد و به مدال برنز دست پیدا کرد. او همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار رئال مادرید بوده است و در بین هواداران جایگاه ویژه‌ای دارد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها