کد خبر: ۵۱۹۷۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۴ دی ۱۴۰۱
باشگاه رم به شایعه جدایی ژوزه مورینیو از این تیم و حضور در نیمکت تیم ملی فوتبال پرتغال واکنش نشان داد و اعلام کرد که اجازه جدایی را به این مربی باتجربه نخواهد داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال نتوانست در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

پرتغال در یک‌چهارم نهایی برابر مراکش با یک گل شکست خورد تا وداعی زودهنگام با جام جهانی داشته باشد. فدراسیون فوتبال پرتغال تصمیم گرفت که به همکاری خود با سانتوس پایان دهد و قرارداد این مربی باتجربه را تمدید نکند.

از ژوزه مورینیو به عنوان گزینه اصلی و جدی فدراسیون فوتبال پرتغال برای جایگزینی سانتوس سخن به میان آمد اما باشگاه رم اعلام کرد که اجازه جدایی را به آقای خاص نمی‌دهد.

تیاگو پینتو مدیر ورزشی باشگاه رم در واکنش به جدایی مورینیو، گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که مورینیو تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ با ما قرارداد دارد. وقتی مربی بزرگی مانند مورینیو را دارید طبیعی است که همواره شایعات درباره او زیاد باشد. این برای نخستین‌بار در ۱۸ ماه اخیر است که یک باشگاه و یا فدراسیون به مورینیو پیشنهاد می‌دهد اما باید تاکید کنیم که اجازه جدایی را به این مربی نمی‌دهیم.

او ادامه داد: من یک پرتغالی هستم و هربار که از تغییر سرمربی در تیم ملی فوتبال پرتغال سخن به میان می‌آید از مورینیو به عنوان گزینه اصلی یاد می‌شود با این‌حال باید بگویم که باشگاه روی مورینیو حساب کرده است. از زمان حضور مورینیو در رم این تیم هیچ لغزشی در میدان نداشته است و به همین خاطر باشگاه با او ادامه خواهد داد.

رم با هدایت مورینیو در فصل جاری رقابت‌های سری‌آ هم عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین ۱۴ امتیاز اختلاف دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها