أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۱۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۲ دی ۱۴۰۱
رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: آمار فوتی‌های تصادف اتوبوس با کامیون در محور فرمهین- تفرش به ۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد پورشمس، رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به حادثه رانندگی در نقره کمر اظهار داشت: متاسفانه صبح امروز اتوبوس حامل کراگران کارخانه‌ای در نزدیکی فراهان در نقره کمر دچار مشکل فنی ترمز می شود به همین سبب راننده تلاش می کند اتوبوس را به کنار جاده بکشد.

وی افزود: متاسفانه در این لحظه اتوبوس با یک دستگاه کامیون برخورد می کند که راننده کامیون و 4 سرنشین اتوبوس جان خود را از دست داده و 12 نفر نیز مصدوم شده‌اند.

پورشمس عنوان کرد: براساس اخبار که داشتیم متاسفانه گویا یکی از مصدومان در بیمارستان فوت کرده که منتظر اعلام رسمی آن هستیم ولی در مجموع علت وقوع این حادثه نقص فنی ترمز در اتوبوس بوده است.

حضور گسترده عوامل انتظامی و امدادی
امید محترمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی در گفت‌و‌گو با تسنیم در اراک، با اشاره به وقوع سانحه تصادف یک دستگاه اتوبوس در نقره کمر(محور فرمهین- تفرش) اظهار داشت: متاسفانه صبح امروز در محور نقره کمر (فرمهین- تفرش) شاهد وقوع یک فقره تصادف اتوبوس بودیم که بلافاصله و 12 دقیقه بعد از حادثه جلسه ستاد بحران شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: این سانحه 5 فوتی 12مصدوم داشت که به منظور کمک به مصدومان حادثه عوامل امدادی و انتظامی حضور داشته و تجهیزات گسترده‌ای به محل حادثه اعزام شده و کار امدادرسانی با سرعت زیاد انجام گرفت.

محترمی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع، فرماندار بلافاصله در صحنه تصادف حاضر شده و تمامی موارد را با حضور کارشناسان و عوامل امدادی و انتظامی بررسی کرده و روند امدادرسانی باسرعت درحال انجام است.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها