يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۲۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۵ دی ۱۴۰۱
نام مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در تیم منتخب سال ۲۰۲۲ آسیا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در ادامه معرفی برترین‌های فوتبال در سال 2022، این بار تیم منتخب قاره آسیا در سال میلادی گذشته را معرفی کرد. در این تیم نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان دیده می‌شود که سال خوبی را هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی سپری کرد.

  تیم منتخب آسیا با انتخاب IFFHS به شرح زیر است:  

دروازه‌بان: گوندا شویچی (ژاپن)

مدافعان: مین جائه کیم (کره جنوبی)، یوشیدا مایا (ژاپن) و عزیز بهیچ (استرالیا)  

هافبک‌ها: مینامینو تاکومی (ژاپن)، کامادا دایچی (ژاپن)، سلمان الفرج (عربستان) و هی‌چان هوانگ (کره جنوبی)

مهاجمان: سالم الدوسری (عربستان)، مهدی طارمی (ایران) و هیونگ‌مین سون (کره جنوبی)

طارمی در تیم منتخب سال ۲۰۲۲ آسیا + عکس

طارمی 30 ساله که در جام جهانی 2022 قطر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و دو گل مقابل انگلیس به ثمر رساند، در فصل جاری در پورتو هم خوب عمل کرده و در 25 بازی آمار 18 گل‌زده و 11 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها