يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۷۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
­رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت در نشست دیروز کمیسیون تاکید کرد، عرضه خودرو در بورس در شرایط فعلی مناسب‌ترین روش است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مصطفی طاهری درباره نشست روز سه‌شنبه (4 بهمن ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونانش، افزود: دستور کار نخست امروز کمیسیون بررسی طرح اصلاح ساماندهی خودرو و استماع گزارش وزیر درباره حوزه خودرو بود که اعضای کمیسیون خیلی قانع نشدند و مقرر شد در روز‌های آینده این جلسه مجدد تکرار شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم با اشاره به روش‌های مختلف عرضه و سردرگمی موجود و صحبت‌های متفاوتی که در این حوزه از دولت شنیده می‌شود، اضافه کرد: پیشنهاد اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو مطرح شد که براساس این پیشنهاد اگر در شرایط خاص خودرو در بورس کالا عرضه شود، سود مازاد فروش به جیب تولیدکننده نرود و در زنجیره حمل و نقل عمومی هزینه شود البته رای گیری این طرح به جلسات آینده موکول شد.

طاهری درباره نظر وزیر صمت درباره ورود شورای رقابت به فرآیند قیمت‌گذاری خودرو، گفت: نظر وزیر این بود که قیمت‌گذاری به شورای رقابت واگذار شود و شورای رقابت مجدد به قیمت‌گذاری خودرو ورود کند.

وی اضافه کرد: وزیر صمت معتقد بود که عرضه خودرو در بورس در شرایط فعلی مناسب‌ترین روش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها