يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۰۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با رشد خفیف ۶۷۵ واحدی به کار خود پایان داده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با رشد خفیف ۶۷۵ واحدی به کار خود پایان داده است، نمادهای شپدیس، فملی، وبملت بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند، کگل، شستا و اخابر بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

نمادهای پرتراکنش بازار هم عبارتند از: اردستان، خودرو، خگستر، شستا، فاذر، وبملت، شتران.

ارزش معاملات خرد به میزان ۴,۹۳۵ میلیارد تومان است، برآیند ورود و خروج پول هوشمند به میزان مثبت ۴۴۰ میلیارد تومان بود، ۲۷۱ نماد در معاملات امروز مثبت بوده و ۸۷ نماد نیز صف خرید بودند. ۲۵۶ نماد نیز منفی و ۵۳ نماد صف فروش بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها