يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۱۱۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
پلیس اعلام کرد
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با استفاده از شیوه و شگرد برنامه‌های رسید ساز جعلی تلفن همراه باشند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سرهنگ عبداله چولکی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام (ره) به ایران اظهار داشت: چنانچه با افراد طرف معاملات خود از طریق برنامه‌های مجازی خرید و فروش آشنا شده‌اید و فرد خریدار ادعای واریز مبلغ معامله را از طریق درگاه‌های مجازی نظیر آپ، تاپ و.. کرده و وعده ارسال پیامک واریز را تا ساعتی دیگر می‌دهد. و یا با تلفن خود با اپراتور درگاه مجازی جهت قانع کردن شما تماس می‌گیرد، اعتماد نکنید بلکه شما می‌توانید با مراجعه به عابربانک و بررسی موجودی حساب خود از واریز مبلغ معامله مطمئن شوید.

وی افزود: همچنین فرد طرف معامله شما ادعای واریز مبلغ معامله را با ارائه رسید واریز عابر بانک می‌کند و وعده ارسال پیامک واریز را تا ساعتی دیگر می‌دهد، موضوع کذب می‌باشد و شما می‌توانید با مراجعه به عابر بانک و بررسی موجودی حساب خود از واریز مبلغ معامله مطمئن شوید.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: چنانچه با خریدار از طریق برنامه‌های مجازی خرید و فروش مانند دیوار، شیپور و.. آشنا شده‌اید، به رفتارهای غیر متعارف حساس شده و دقت بیشتری در خصوص نحوه انجام معامله داشته باشید.

وی همچنین تاکید کرد: چنانچه با افراد طرف معاملات خود از طریق فضای مجازی آشنا شده‌اید دقت بیشتری در خصوص نحوه معامله و دریافت چک و اسکناس داشته باشید زیرا احتمال جعلی بودن متصور است.

سرهنگ چولکی به فروشندگان و شهروندان توصیه کرد: برنامه پیامکی بانک خود را فعال کرده تا در صورت واریز وجه پیامک انتقال را دریافت کنند همچنین به سرشماره واریز نیز توجه کنند تا جعلی نباشد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها