کد خبر: ۵۲۱۳۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
انتشار فایل صوتی محرمانه بنی صدر درباره منابع مالی تلویزیون های ضد ایرانی؛
بنی‌صدر: به نظر شما سعودی به عنوان فاسدترین رژیم دنیا به BBC و اینترنشنال پول می‌دهد که ما دموکراسی پیدا کنیم؟

رئیس جمهور خائن ایران هم به پیشنهاد همکاری در تلویزیون اینترنشنال «نه» گفته است! / اعتراف بنی‌صدر: عوامل اینترنشنال مزدوران فاسدترین رژیم دنیا هستندبه گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، به تازگی اسنادی از اظهارات متفاوت رئیس جمهور خائن و مخلوع دهه شصت ایران بدست رسیده که بسیار شنیدنی است.

در این ویدئو شاهد سخنانی از ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور خائن به مردم ایران هستیم که درباره خیانت تلویزیون‌های خارجی از جمله اینترنشنال و بی‌بی‌سی می‌گوید. 

این سخنان که پس از درگذشت بنی صدر و برای اولین بار منتشر می شود حاوی دیدگاه مهم وی درباره فریب دادن مردم ایران توسط رسانه هایی مانند بی‌بی‌سی و اینترنشنال است.

بنی‌صدر در سخنانی رژیم سعودی را پشتیان مالی و گردانده اصلی رسانه اینترنشنال معرفی کرده و عربستان را به عنوان «فاسدترین» ، «استبدادی ترین» ، «ویرانگر ترین» و «مرگبار ترین» رژیم موجود در دنیا بیان می‌کند. وی همچنین در ادامه از جنایات سعودی در یمن و سوریه و همچنین قطعه قطعه کردن خبرنگار منتقد خود جمال خاشقچی، پرده برداشته و بدان اعتراف می‌کند.

رئیس جمهور خائن به ایران با کنایه از افراد حاضر سئوال می‌کند که به نظر شما رژیم عربستان به رسانه اینترنشنال پول می‌دهد که ما دموکراسی پیدا کنیم؟

از مهمترین مطالبی که در این کلیپ دیده می‌شود پاسخ بنی صدر به سوال خبرنگار مبنی بر صحت پاسخ رد به همکاری با تلویزیون اینترنشنال است که بنی صدر ضمن تایید سوال خبرنگار می‌گوید این رسانه مستقیما از طرف بن سلمان راه اندازی شده و اضافه می‌کند محمود عنایت رئیس شبکه برای درخواست همکاری به منزل وی رفته که بنی صدر او را نصیحت کرده و توضیح می‌دهد که نمی‌تواند با عوامل مزدور بیگانه همکاری کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها